1399-07-14 14:17
558
0
70782
جزئیات برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در استان گلستان ؛

از تاکید بر اجرای مراسم در روز 13 آبان تا استقبال استاندار از پیشنهاد فرمانده سپاه آزادشهر

اولین جلسه استانی هماهنگی یوم الله سیزده آبان ماه صبح امروز دوشنبه 14 مهرماه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در دفتر استاندار برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ اولین جلسه استانی هماهنگی یوم الله سیزده آبان ماه صبح امروز دوشنبه 14 مهرماه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در دفتر استاندار برگزار شد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن مهم دانستن این روز اظهار داشت : برای اولین بار است که این جلسه در این سطح در استانداری برگزار می شود و از این جهت باید امسال برنامه ای جدی برای بزرگ نگه داشتن یوم الله سیزده ابان تدارک دیده شود .

وی ضمن گلایه به استاندار اظهار کرد : شخصا به خاطر شما به این جلسه آمده ام وگرنه گلایه زیاد دارم ، کاری که مطلع آن جدی گرفته نشود معلوم نیست به کجا می رود ، باید برای این جور مراسمات جدیت بیشتری به خرج داد .

احمدی تاکید کرد : تاکید ما اینست که در یوم الله 13 آبان مراسم داشته باشیم اما استاندار به عنوان رئیس ستاد کرونا مسئول اصلی ما در این قضیه است و باید یک فکری برای این کار بکنیم .

وی ادامه داد : کمیته های متعددی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شده که هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در این جلسه گفت : کرونا باعث شد تا برخی برنامه ها مانند دهه اول محرم بدون شیله و پیله و بی ریا و بی تکلف برگزار شود ، خیلی از کمک های مومنانه به نیازمندان رسید .

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد افزود : یوم الله 13 آبا روز استکبار ستیزی است و حال که کرونا را داریم باید با برنامه های متنوع دیگر پیام این روز را به مردم دنیا برسانیم .

در ادامه سایر مدیران کل و مدعوین جلسه به تشریح دیدگاه های خود پرداختند تا اینکه نوبت به ارائه نظرات فرمانداران استان از طریق ویدئو کنفرانس رسید .

آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه اهل سنت آق قلا که در فرمانداری این شهر بود طی سخنانی افزود :تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مانند فتح خیبر بود که با شجاعت علی وار امام خمینی و دانشجویان پیرو ایشان انجام شد .

فرمانده سپاه آزاد شهر نیز از طریق ویدئو کنفرانس از فرمانداری آزادشهر طی سخنانی اظهار کرد : به دلیل همزمانی هفته وحدت و یوم الله 13 آبان باید یک جشن ملی و مذهبی بگیریم ، باید این مراسم به مردم واگذار شود و نقش مردم در آن پررنگ شود و به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهاد می کنم که یک فراخوان بدهد و از مردم درخواست برنامه بکند .

درویشی افزود : در یوم الله 13 آبان باید سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک استکبار ستیز و محور مقاومت به مردم معرفی شود .

وی تصریح کرد : بایستی یک جریان سازی فرهنگی و پویش در استان ایجاد شود تا همه ظرفیت های فرهنگی را پای کار بیاورد .
فرمانداران گنبد کاووس ، مراوه تپه ، گالیکش ، آزادشهر ، آق قلا ، علی آباد کتول و گرگان نیز در این جلسه از طریق ویدئوکنفرانس به ارائه نظرات خود پرداختند.

استاندار گلستان در پایان این جلسه ضمن استقبال از پیشنهاد فرمانده سپاه آزادشهر گفت : از ابتدای آبان ماه تا روز 13 آبان سربرگ تمام نامه هایی که داخل استان و بین استانها رد و بدل می شود به آیه مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ۖ ( سوره فتح آیه 29) به یک شیوه هنری مزین شود .

هادی حق شناس تاکید کرد : باید فداکاری قاسم سلیمانی به شیوه هنری و زیبا به نسل جدید منتقل شود و در ادارات و دستگاه های مختلف نصب شود ، ما شهدایی مثل علی اقبالی داشتیم که استاد تمام خلبانهای ایرانی از جمله عباس بابایی بود ، صدام ملعون بعد از دستگیری اقبالی یک پای او را به یک جیپ و پای دیگر را به جیپ دیگر بست و از وسط دو نیم شد، امروز نیمی از پیکر علی اقبالی در موصل و نیمی در نینوا دفن می باشد ، نسل جدید باید این رشادتها را بفهمند .

حق شناس اضافه کرد : آقایان طاری ، یازرلو و خانم خاندوزی کمیته سه نفره ای را تشکیل دهند تا دبیرخانه یوم الله 13 آبان شوند و برنامه ها را رصد و احصا کنند .

وی بیان داشت : پیشنهاد من اینست که زمین ورزشی پشت اداره کل ورزش و جوانان به دلیل روباز بودن برای مراسم در نظر گرفته شود و حدود 1000 نفر که بیشتر انها دانش آموژ ، دانشجو و روحانی باشند ، دعوت شوند .

استاندار یادآور شد : مراسم ساعت 10 صبح روز سیزده آبان ماه برگزار شده و به نماز ظهر ختم شود .

حق شناس با بیان اینکه هیچ گروهی در ایران با دشمن بودن امریکا و خباثت آن مشکلی ندارد ، گفت : باید از ظرفیت رسانه ها و خبرگزاری ها استفاده شود و از اول آبان ماه روابط عمومی ها مکلفند از محتواهای ضد استکباری استفاده کنند .

وی همچنین از برگزاری مسابقه شعر و کاریکاتور با محوریت تبعید امام ، تسخیر لانه جاسوسی ، هفته وحدت و روز دانش آموز در این ایام خبر داد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.